Найпоширеніші запитання

Запитання: Де я можу купити ваші товари?

Відповідь: Придбати наші товари ви можете як в інтернет-магазині, так і в магазинах вашого міста (список адрес магазинів).

Запитання: Який графік роботи?

Відповідь: Графік роботи інтернет-магазину, а також магазинів у вашому місті з 08:00 до 20:00 (за винятком деяких магазинів у м. Київ) 7 днів на тиждень.

Запитання: Чи можна купити у вашому магазині товар із сайту?

Відповідь: Так, звичайно. Переважно в наявності всі товари з каталогу інтернет-магазину. Винятком можуть бути великогабаритні товари, наприклад: деякі моделі інвалідних крісел-візків, медичні ліжка. Рекомендуємо попередньо уточнювати в менеджера про наявність того чи іншого товару в магазині, що вас цікавить.

Запитання: Чи можу я купити ваші товари, якщо в моєму місті немає магазину?

Відповідь: Так, можете. Оформивши замовлення на нашому сайті або за телефоном, ви можете вибрати зручний для вас спосіб доставки. Для вашої зручності ми надаємо доставку компаніями-перевізниками "Нова Пошта" та "Укрпошта".

Запитання: Якщо в наявності немає потрібного товару, чи можу я його замовити?

Відповідь: Так, для цього необхідно зателефонувати за зручним для вас номером телефону, вказаному на сайті, та повідомити консультанту, який товар вас цікавить.

Запитання: Як швидко я отримаю замовлений товар?

Відповідь: Строки доставки залежать від вибраної служби доставки. Здебільшого строки не перевищують 24 години з моменту оброблення та оплати вашого замовлення, якщо ви обрали спосіб доставки "Нова Пошта", і 3-4 дні "Укрпоштою". Якщо ви замовили кур'єрську доставку по м. Київ, то оформивши покупку до 10:00 за наявності товару на складі, отримайте посилку в цей самий день.

Запитання: Чи є гарантія на ваші товари та що робити в разі їх несправності?

Відповідь: Усі товари, куплені в нашому інтернет-магазині, сертифіковані та мають фірмову гарантію, термін якої встановлює фірма-виробник. Докладніше можна ознайомитись із гарантійним обслуговуванням тут: https://www.medtechnika.com.ua/ua/garantii.html.

Запитання: Як я можу сплатити рахунок-фактуру від юридичної особи?

Відповідь: Необхідно оформити замовлення на сайті або за телефоном. Наш спеціаліст попросить вас надати рахунок згідно з кодом ЄДРПОУ/ІПН. Після підтвердження оплати товар відправляється на комплектацію та відправлення.

0 800 500 128

*безкоштовні дзвінки по Україні

Графік роботи call-центру:

8:00-20:00 пн-нд